بهترین موکت Secrets

Wiki Article

تنوع طرح و رنگ ایجاد شده در انواع موکت تا حد زیادی تمامی سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. در انتخاب انواع موکت برای اتاق خواب، پذیرایی و اتاق کودک باید رنگ، طرح و نوع موکت مورد توجه قرار گیرد.

اما امروزه با وجود انواع موکت پرز بلند برای اتاق کودک که شباهت زیادی به فرش دارد، این مشکل هم حل شده است و حالا  به همین دلایل شاید بتوان برای اتاق کودکان کوچک‌تر، موکت را کفپوشی مناسب‌تر دانست.

کفپوشهای گرانیتی برای استفاده در فضاهای باز بسیار مناسب است چراکه بسیار مستحکم و متراکم می‌باشد و در مقابل سایش بسیار مقاوم می‌باشد. کفپوش‌های آهکی از برش بلوک‌های سنگ آهک طبیعی که از صخره‌های رسوبی در کوه‌ها و بستر دریاها استخراج می‌شود، ساخته می‌شوند.

الیاف پلی پروپیلن مشابه پشم طبیعی هستند و اغلب به عنوان یک جایگزین پشم مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. موکت‌های با نخ پروپلین بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

دریافت‌شده در ۲۰۲۰-۱۲-۲۷. ↑ ۴٫۰ ۴٫۱ ۴٫۲ «نسخه آرشیو شده». بایگانی‌شده از اصلی در ۷ اکتبر ۲۰۱۵. دریافت‌شده در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۶.

بازی فوق العاده ی "کوین اسپیسی " در این فیلم توجه شما رو جلب میکنه

موکت‌هایی با این جنس‌ها به راحتی تمیز شده و ظاهری براق و زیبا هم دارند. تا چند سال پیش موکت‌ها عموما در رنگ‌های تیره و یکنواخت تولید می‌شدند اما به تدریج برندهای مطرح ایرانی مانند پالاز موکت، شروع به تولید موکت‌ پرزبلند برای اتاق کودک با رنگ‌های شاد و طرح‌های کودکانه کردند.

کفپوش‌ها بنا به جنس ماده بکار رفته می‌تواند در انواع زیر باشد:

انواع موکت برای click here پوشاندن کف ساختمان متناسب با سلایق و دکوراسیون‌های مختلف طراحی و تولید شده است. یکی از پرطرفدارترین کف پوش‌های منزل در کنار پارکت و لیمنت انواع موکت هستند. تنوع رنگ و طرح‌های جدید در تولید موکت نسبت به گذشته باعث شده است هنوز در بازار رقابت برای مصارف خانگی باقی مانده و ترجیح خیلی از افراد برای پوشاندن کف منزل باشد.

بتن منقش یا همان بتن استامپی یکی از انواع بتن‌های دکوراتیو بوده که به عنوان کفپوش صلب و مقاوم با ظاهری شکیل و متنوع قابل اجرا خواهد بود. بتن منقش کف پوش‌های بتنی هستند که در آنها بتن، پس از تخلیه و تسطیح، توسط قالب‌هایی که به استامپ یا مهر معروف است طرح دار شده و ظاهری همچون سنگ‌فرش یا طرح‌های مختلف دیگر را پیدا خواهد کرد.

امروزه در معماری و دکوراسیون جدید، کف اغلب خانه‌ها با سنگ، سرامیک و یا پارکت پوشانده می‌شوند. این کفپوش‌ها شاید برای اتاق پذیرایی و یا حتی اتاق خواب بزرگسالان گزینه‌ی مناسبی باشد اما در مورد کودکان این طور نیست.

وجود یک موکت با رنگ و طرح‌های کودکانه، انگیزه‌ی بازی و حس شادی را در بچه‌ها تقویت کرده و آن‌ها را به ماندن در اتاقشان و گذراندن وقت در آن ترغیب می‌کند.

انتخاب موکت پرز بلند برای اتاق کودک یکی از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون منازل، انتخاب یک کفپوش مناسب برای قسمت‌های مختلف خانه است که با توجه به سبک زندگی، نوع وسایل خانه، چیدمان و سلیقه‌ی افراد خانواده، انتخاب می‌شود. اما وقتی صحبت از انتخاب یک کفپوش مناسب برای محلی خاص، مانند اتاق کودکان می‌شود، علاوه بر بحث سلیقه و دکوراسیون، باید نکات دیگری را نیز در نظر گرفت که عدم توجه به آن‌ها ممکن است باعث آسیب رسیدن به کودک دلبندتان باشد.

• هزینه های تولید و نصب و نگهداری بالاتر نسبت به کفپوش لمینت 

Report this wiki page